This is how I feel

Helgen har varit underbar. Mina sjuk-syrror från Göteborg har varit här och helgen har bestått av shopping, turisting, festande, god mat, mys och massa prat! Är så glad för att vi är vår lilla grupp, och det känns jobbigt att inte läsa klart ihop med er. Men jag känner på mig att vi alltid kommer vara "högskole-kompisarna"... Så är det bara! Fina ni.


Patrik har varit så söt idag och gjort en gryta som skulle stå och puttra i två timmar. Den blev jätte smarrig! Mums. Önskar att jag skulle vara så duktig på att laga mat som min pojkvän är ibland:) Men men. Sallad är jag bra på att göra. Och duka är jag också rätt duktig på.













Det gör lite ont i mig trots att jag inte kände dig.

Kommentarer
Postat av: ida

ååh älskling, detlåter som att du har det bra iaf, det gillar jag. hur e allt med dig? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback