Long time ago

Nu var det längesen jag skrev. Jag har verkligen inte haft mycket tid över till att slappa på sistone. Skolan har varit helt sjuk. Jag fattar inte att det kan vara sån skillnad mellan borås och sophiahemmet. Kanske bara är kursen iosf? Men det har varit mkt helt enkelt, långa dagar, läkemedelsräkning, en fet tenta i fredags. Ja vi får se hur det går. Men denna veckan är lite rolig iaf för vi är ute på danderyds sjukhus och färdighetstränar att ta blodprover och sticka, suga slem osv! Skojigt:)!

Det går bra här uppe i Stockholm iaf. Men ibland blir jag lite ensam. Det går lite segt på vän-fronten. Det tar ganska mycket på mina krafter. Är väldigt trött. Inte bara att det är sjukt mycket i skolan, man ska försöka lära känna människor, lära känna staden, lära sig att flytta hemifrån. Men jag får ge det tid! Jag kommer in i det mer och mer!


Kommentarer
Postat av: ida

jag finns alltid har alskling <3 men allt kommer bli super! saknar dig!

2010-11-02 @ 21:06:44
Postat av: Fanny

Håller helt med Ida!! Saknar dig gumman, du får snart komma och hälsa på eller så får vi åka till dig <3

2010-11-13 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback