Massage är det bästa som finns

Efter praktiken idag gick jag till vallhalla och mötte upp syster där, vi simmade några varv i bassängen, sedan hade jag beställt en halvkroppsmassage. Det var verkligen helt underbart skönt! Det var alldeles för längesen jag unnade mig sånt lyx! Nu känner jag mig sådär skönt trött i kroppen:)
Efter vi var klara på vallhalla tog jag och syrran en fika, var också jätte mysigt! Vi hittade ett fik ingen av oss hade varit på innan som var riktigt bra faktiskt! Minns dock inte vad det hette nu.. Nått italienskt:)

Nu ska jag bara ta vara på det här lugnet jag fick efter massagen och ta det lugnt ikväll, sen blir det att sova tidigt, eftersom jag börjar sju imorn bitti igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback