Lyckorus

Kvällen igår som spenderades med tjejerna blev toppen! Det är så härligt när vi väl ses, tycker verkligen vi har så roligt ihop då! Fick en känsla i morse när jag vaknade upp bredvid Jessica och Ida som fick mig att tänka på förr... Så ofta vi sov över hos varandra och hittade på saker på helgerna! Den känslan kom tillbaka imorse faktiskt:) Mysigt! Det får vi göra om snart! ♥


Har också nu pratat med Tiina i telefon i några timmar trots efter dålig sömn inatt:) Men det är alltid så mysigt att prata... Vi får verkligen prata av oss när vi snackar! Så härligt, trots att vi inte kan ses ofta längre så står du mig alltid nära! 

Kvällens makeup. Ögonbajset bjuder jag på!

 



Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa! Oskar står och jamar här också så han vill väl ha lite gos! 
 


Kommentarer
Postat av: ida

åh tack tack tack för en kanon kväll :) och att vakna upp med er två fisar gjorde dagen en aning bättre, får göras om snarast. undra om jessica har vaknat än ? :D

Postat av: Frida

Ja faktiskt, var inte alls lika jobbigt att gå upp som det brukar vara efter en sen kväll:) haha hoppas verkligen hon vaknat nu!!

2010-03-22 @ 10:55:13
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vad söta ni alla är <3 Jag får hänga på nästa gång ;)

2010-03-22 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback