Things will changes

Men vart är solen då? Jag som skulle ut och lägga mig i någon park idag.. Det får nog bli att promenera lite istället! Det är ju också mysigt!

Igår så var det mest en dag inne, men det behövs också för att få lite hemma-känslor! Jag städade som sagt hela lägenheten, gjorde lite mat tills Patrik kom hem som vi åt ihop, sedan låg jag på spikmatta (I love!), efter det bakade jag chokladrutor med valnötter! Så det är bara att komma hem och fika hos Frida nu!! På kvällen såg vi en film med Matt Damon, minns inte vad den heter, men den handlade om ett majsföretag, FBI och förskingring typ. Sen var det godnatt, för Patrik jobbar tidigt idag igen!


Moa och jag ute på grenen, skagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback