I gotta feeling

Håller på att tvätta nere i tvättstugan och Patrik har precis åkt till jobbet. Hm, va ska man göra mer idag då? Jag ska ut på några ärenden tänkte jag. Sen tänkte jag göra mat om en stund, kyckling med pasta får det nog bli idag:) Ska se om jag hittar nått bra recept på nätet! Det gäller att ha fantasi när man ska laga maten själv nu! Jag är ju ingen mästerkock precis, men visst kan jag laga lite mat.. Man får testa sig fram.

Annars så har jag och Patrik pratat lite löst om att ha en inflyttningsfest! Ingen datum bestämt ännu. Men igår kväll satt vi och räknade personer, och jo det kan nog bli en riktig hejdundransfest! Sen vet jag ju inte om alla mina vänner från Göteborg kan komma, det ska ju klaffa och folk ska ju ha råd?! Ja vi får se helt enkelt:)

Nu måste jag ner till tvättstugan igen...



Vår utsikt. Detta är dock taget på våren, ni tror väl inte att träden redan tappat löv här?!

Kommentarer
Postat av: therese

woho äntligen! :D haha du vet att jag kommer ;) Hoppas att du har det bra där uppe.



Saknar dig redan!

Postat av: Frida

haha det är bra Tess!! Jo då det är bra här:) Hoppas ni också har det bra, saknar er. puss!

2010-08-19 @ 15:32:34
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: ida

ååh det där med inflyttningsfest, jag vill ju oxå komma, åh jag vill va där. hur ska detta lösas :o har ni kommit på något datum ännu ? :) saknar diig fisunge!

2010-08-20 @ 03:21:54
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback