Hands through your hair

Okej, jag ska börja skriva. Ni ska få veta vad jag gör här. Idag känns det lite bättre! Man det är jobbigt att säga hejdå till människor, det gör lite ont i Frida då. Det är lite bara glädje jag känner, utan också lite frustration och sorg över att lämna Göteborg. Men det ska nog lägga sig snart!

Idag passade jag på att sova ut, Patrik gick upp tidigt för att jobba. Sedan har jag städat här, ett bra sätt att fördriva tiden på:) I bakgrunden har jag spelat musik på hög volym, foo fighters är bra städmusik haha. Det är sjukt varmt här så jag badar typ i svett också. 28 grader ute, 27 inne visar termometern på?!



Kommentarer
Postat av: ida

allting kommer gå jättebra för er i huvudstaden, det vet vi båda och alla andra oxå :) men det ska vara lite jobbigt å säga hej då till alla, men du vet att vi alltid finns kvar med :) mihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback