Vårsol gillar jag

Har inte skrivit på ett tag. Har haft fullt upp! Har avslutat praktiken nu och är tillbaka i skolan. Känns rätt skönt att vara tillbaka i skolan på ett sätt och lära sig lite nytt igen. Har dock en tenta nu på fredag redan som jag känner mig stressad över. Har börjat plugga nu idag inför den!

Men jag är glad för att solen skiner! Jag blir verkligen så mycket piggare då.. Bara att kunna sitta ute på balkongen nu och plugga gör ju det hela mycket roligare!


Jag saknar min Patrik.. Nu har vi inte kunnat ses på jätte länge känns det som:( Vill verkligen bara krama om dig.. Jag känner verkligen i hela mig när det har gått för lång tid emellan gångerna vi ses, då gör det bara ont. Jag känner bara saknad. Men du får iaf en puss från mig här bara för att du är världens bästa! PUSS ♥



Dessa jätte fina tulpanerna fick jag från min praktikplats sista dagen! Så gulligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback