Is it getting better

Har kommit hem från skolan. Tentan i fredags gick bra tror jag. Jag hoppas iaf! Inte så lägligt att missa på nått nu precis.. Ska jag byta skola måste jag ha klarat allt från tidigare kurser! Så det blir ännu en press att öka växeln yttligare. Men det är bara att göra!

Jag har lust att rensa min garderob, men jag har inte orkat ta tag i det:) Vet att det kommer ta sån tid!! Men det är verkligen på tiden... Vet inte hur många plagg som ligger där inne som inte används.

Helgen har iaf varit kanon, varit så skönt att vara ledig! Träffade min favorit Maria, promenerade och gjorde hemmagjord glass, och åt den också! Och pratade massa! Så mysigt att ses!
Sen var jag ute på kvällen, var lite firande Andreas som fyllde år i söndags. Var också en lyckad kväll!




Idag kommer min och Patriks säng till lägenheten:):) Jag kan ju tyvärr inte vara med och ta emot den, men nästa gång jag åker upp ska jag slänga mig i den! Tänk att vi har köpt vår första säng... Häftigt! ♥



Kommentarer
Postat av: ida

ååh ida står med öppna armar för kläder ;) haha..

Gud vad kul med säng å allt, längtar tills vi kan komma på besök i eran lägenhet :)



Vad kul det komer bli den 1 maj, tycker om att vara med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback