I hope you feel the way I do

Det är redan onsdag, veckan bara springer iväg. Men det känns rätt skönt! Har varit lite små krasslig sedan i måndags, men idag mår jag bättre! Så har varit iväg på massa ärenden som jag skulle gjort för längesen. Sedan har jag städat hela lägenheten! Känns mycket skönt måste jag säga:)

Var hos min Patrik i helgen! Tiden har vi mest spenderat i lägenheten, den är inte riktigt klar än för inflytt, men snart. Tiden bara rusar iväg när man grejer sådär, finns saker att göra hela tiden! Men jag putsade iaf alla fönster, så nu är de finast i hela stockholm! Patrik målade alla lister och lackade en trävägg i köket! Vi fick gjort rätt mycket ändå tycker jag:) Lägenheten blir verkligen så fin måste jag säga... Vi kan inte få det bättre än såhär! Längtar...♥



Här är jag på legoland i Danmark när jag va liten. Va bara tvungen liksom...


Kommentarer
Postat av: Evelina

nämmen lille du duu, super qt redan då jue!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback