Your true colors shining, and that´s why I love you

Imorn har vi "egen studietid", vilket innebär sovmorgon!! Så toppen att kunna vara hemma innan en helg också. Men ska faktiskt plugga massa imorn. Helgen kommer nog bli ganska fullspäckad så som det ser ut nu. Är bjuden på kräftskiva på lördag och kalas på söndag!

Jag är så jäkla sugen på att börja sjunga igen... Känns så tråkigt att jag inte har några mål inom det. Har ju ingen jag kan spela med riktigt? Känns som det bara ligger på is just nu, och har egentligen gjort det ganska mycket sedan studenten. Åh jag älskar ju verkligen det.


Hittade en gammal bild!


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha fan va snygga vi är :)) när ska vi leka babe?? :)

Postat av: fanny

Hahah de va tider de, den kvällen va nice <3

2009-09-21 @ 19:24:31
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback