R


Rhodos 09


Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha, jag har följt din blogg varje dag:( Fast du inte skrivit nåt, men nu blev jag glad!

2009-09-04 @ 23:23:53
Postat av: ida

haha säger samma som patrik, jag är faktiskt inne å spanar hela tiden :D mihi, så se till å skriv massa nu :D

Postat av: Frida

Haha där ser man, mina två trogna läsare! Jag lovar!

2009-09-05 @ 19:36:45
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: Patrik

:) Moahaha, kanske ska säga till syrrorna om din blogg? Då lär du få mer trogna läsare... snygg e du förresten!! Det ser ut som du skakar hand me nån, som samtidigt tar kort på dig, och att du kollar snett på nån annan :)

2009-09-07 @ 13:08:00
Postat av: patrik

:) Moahah, kanske ska visa syrrorna din blogg, kan lova att dem blir trogna läsare..snygg e du förresten!! Det ser ut som du skakar hand me någon som samtidigt tar kort på dig, och att du kollar snett på nån annan.. :)

2009-09-07 @ 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback