Människan

Jahopp, då var snart denna måndagen slut också. Har haft en super skön helg, Patrik har varit här och vi har varit själva. Det är så skönt att vara själva! Annars kan en helg lätt känna som den flyger iväg när man ska träffa släkt och vänner. Denna helgen flög visseligen iväg fort den också... Mysigt att titta på framtiden med dig iaf:)





Idag har jag varit duktig och pluggat. Det behövs för att hänga med på föreläsningarna... Nu börjar det bli lite roligare än förra veckan tycker jag!

Det är så jobbigt att veta vad man ska ha på sig på dagarna?? Det är super kallt på morgonen, och tydligen har dom ingen värme på i skolan för jag har gåshud hela förmiddagen? Sedan på eftermiddagen blir det ju nästintill sommarvärme? Har ni några tips på outfits?:)

Nu ska jag dega innan det är dags för sängen!



Kommer ni ihåg när jag va blond? Hm, jag börjar bli lite sugen på kort hår igen haha. Nu när jag äntligen sparat till ganska långt! Men titta va snygg längd det var där?


Kommentarer
Postat av: ida

du är alltid snygg babe!!

Postat av: fanny

Duktig du är som pluggar, härligt att det blir roligare gumman! Du är supersnygg på bilden ;)

2009-09-17 @ 11:55:34
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: Frida

Va gulliga ni är! Ja då blir det lite lättare att ta tag i det:)

2009-09-17 @ 17:46:59
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback