Promenad till kungsten

Jag ska till jobbet på möte kl tolv. Ibland struntar jag i att ta bussen här från höjden till Kungsten för det är så lång väntetid där, istället går jag till Kungsten och slipper vänta. Idag är en sådan dag, tänker gå om en timme ungefär. Luft och motion är ju alltid bra har jag hört. Idag är det våffeldagen! Jag ringde till jobbet förut och frågade om vi har våffeljärn där, men det hade vi inte. Så jag tar med min hemifrån, klart de gamla ska få äta våfflor! Annars händer väl inget speciellt idag faktiskt... Ska se om jag kan övertala mamma att köra lite efter jobbet idag, hade varit roligt! Man får allt ligga i om man vill ha sitt körkort. I helgen ska klassen ut och äta, ska bli super mysigt! Det är skönt att träffas då och då och se vad alla har för sig nu. Vi har ju faktiskt himla roligt ihop när vi träffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback