Marsala och träffa klassen

Ikväll blir det middag med klassen på resturangen Marsala, ska bli så roligt! Längtade redan i morse när jag vaknade. Men är sjukt trött idag också, förstår inte vad det här jobbet gör med mig... Men så är livet. Har varit en sväng på torget med mamma, köpte lite smågrejer som jag behövde. Har köpt hårfärg också, hoppas jag hinner färga idag! Är riktigt trött på mitt hår nu som är i en hästsvans hela dagarna för att inte chockera människor med min utväxt. På måndag åker jag till Stockholm till mitt hjärta! Ska bli super mysigt att ses. Jag vill ha vår nu så vi kan ha mysiga picknickar i parken och sitta ute!

Här är lite bilder från Thailand! Vill tillbaka så mycket när jag tittar på dem. Fy vad härligt vi hade det där nere. Någongång ska vi allt åka tillbaka! Titta och njut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback