Moa är söt

Haha, jag pratade med Maja i telefon för ett tag sen. Sen ringde hon upp igen och sa att Moa ville prata med mig, att hon hade pekat på telefonen och sagt Fjjjiiida! Hon är så gullig! Så vi pratade lite, eller mest jag. Jag hörde henne andas mest. Jag vill träffa Moa snart, hon ger mig energi och kraft till hösten för att hon är så sockersöt.

Det känns som jag gått och fulat ner mig. Eller jag vet att jag har det. Men det kanske är lite bra också. Te.x så sminkar jag mig nästan aldrig längre, framförallt för att jag inte orkar göra det när jag jobbar tidigt. Sen så bryr jag mig inte så mkt vad jag har på mig för den delen heller, för att jag ändå har på mig arbetskläder på jobbet. Så frågan är? Håller jag på att bli en tant? Eller är detta kanske bra? För då när dom där tillfällen kommer då jag måste göra mig extra fin, och jag kan tänka på vad jag klär på mig osv, då kommer jag känna mig super snygg istället! Eller vad säger ni?:) 


På torsdag åker jag till Sthlm, ska bli helt underbart att få hålla om dig, och känna din lukt, Patrik. Jag bara längtar nu!!Jag längtar också något fruktansvärt till Thailand! Fatta att vi kommer få vara tillsammans i sju veckor! Helt underbart! Jag ska vaccinera mig den 5 November, iiiih! Jag kommer nog dö just då, men det är värt det! Den här resan är värt allt!
puss på dig mitt gryn.


Snygging!

Kommentarer
Postat av: therese

haha inte så farligt fridajo, det farliga kommer mär man ska dricka sån magmedicin (om du nu ska gö det) smakar skit! Hoppas att du har det gött söt!

2008-09-22 @ 19:41:07
Postat av: therese

just det! vem vet vi kanske stöter på varandra i huvudstaden ;D

Postat av: Frida

Haha! Ja, det gör det säkert, men sprutor är inte heller min grej:/ Ja vem vet!:) hoppas du också har det bra, och att plugget funkar:) Puss på dig sötis!

2008-09-22 @ 21:15:47
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback