It´s seem so small

Kom hem från skolan lite tidigare än vanligt idag, och det va ju härligt minsann! satte min framför tv och kolla gilmore girls:) haha men sen somnade jag!! sov i typ två timmar, inte trodde jag att jag va så trött! Nu känner jag mig helt konstig, inte bra att sova på dagarna Frida!!! Fast ja jag är ju inte längre vad jag än gång va:)
Så det är helt okej ändå! Idag skulle vi haft uppspelning i arrkon också, MEN GISSA! Chricke är sjuk (vår lärare)!! Så vi slapp spela upp!! wiiie, det va en lättnad:) Men jag hann klippa klart allting och så, så det va gött. Men ucsh jag skäms för min låt, jag skriver ju inte så mycket eget så är inte så jätte duktig liksom, det är ju det första, sedan så har jag ju fått att skriva till världens bästa band(ABBA) typ... Då får man ju bra självkänsla haha. Och så har jag hört lite av vad dom andra i klassen har gjort, och det låter ju svinbra såklart om alla...hm... jag dör.

Och snö? HALLÅ! Det är vår nu, jag som köpte solbrillor igår liksom.....

Hopp, får la titta till sångläxan lite nu!



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback