fyra dagar kvar

Helgen har gått fort förbi! I fredags kväll åkte jag till Rebeckas kalas där vi lekte lite och åt massa godsaker, mums:) Sen åkte jag vidare efter några timmar in till stan för att träffa Ida & co. Dom var på chez, så gick in dit. Sedan skulle dom vidare till Gretas, och jag också egentligen. Men vi stannade rätt länge på chez, och så var jag så jäkla trött, så jag valde att åka hem med Tess. Fick ju sällskap:)

Igår åkte jag och mamma iväg till havet och solade! Mamma gjorde också sitt premiär-dopp! Grym hon är! Men jag var för feg, kände inte ens på vattnet haha. Jag låg istället och läste körkorts-teori flitigt! På kvällen åkte jag hem till Almungen på grill-mys. Så jäkla rolig kväll. Hoppade stuttsmatta och drack vin, lyssnade på mole och ja hade allmänt trevligt!

Idag har dagen sett ungefär ut som igår... Jag och mamma har varit vid havet igen, jag har läst teori, igen. Nu är vi hemma och ska laga mat! Är sjukt hungrig! Det är skönt att ha fått lite färg, då kommer man ju vara lite brun till studenten. Och antagligen så kommer värdet hålla i sig (om man tror på tidiningarna) och då får vi sol på onsdag!! wiie.

Fatta att det är fyra dagar kvar bara. Det är verkligen helt sjukt! Jag förstår det inte själv. Jag håller på att gå in mina skor lite just nu, mamma säger att jag måste göra det "annars kommer du få så ont i fötterna!!!" Så jag lyder henne... Hon har ju levt ett antal år längre är jag:)

IMORGON KOMMER PATRIK!!! lala! Me very happy:) Skönt att du kommer några dagar innan studenten tycker jag. även om det kommer vara en del att göra nu innan. wiie, men jag tycker om dig. Väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback