iih

Solen är tillbaka och jag är glad. Solen gör mig glad. Igår var jag och mamma vid havet och jag gjorde mitt premiärdopp! Det va faktiskt lite kallt... Men jag är ju en badkruka också haha. På kvällen var vi barnvakter till Moa hemma hos Maja och Koffe. Dom var på Bruce Springsteen, och det hade tydligen varit magiskt... Mamma blev avis.. Men vi hade en riktigt trevlig kväll hos dom i vilket fall! Kajsa var också där och hon fyllde år!:) Mamma fixade god mat som vi åt på dersa balkong och Moa var med och var så nöjd! Sedan när kl började bli mkt för Moa, så gav jag henne välling och nattade henne, sjöng hennes kvällssång, och hon tittade först upp lite i taket, men bara efter någon minut så sov hon så sött! Ingen saknad alls efter mamma och pappa! Snacka om att jag är bra barnvakt hihi!

Nu snart ska jag iväg och jobba, lite trist när vädret är så bra och det är lördag. Tess ska ha grillkväll ikväll också.. Men det missar väl jag... Kanske kan gå förbi en sväng men jag börjar tidigt imorn också:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback