Donnerkonsert

Har varit på donner ikväll på ettornas året-vi-föddes-konsert! Åkte dit med Hanna, hennes mamma och mormorn. Det kändes precis som vanligt när man gick in genom dörrarna på skolan... Jag fick ett slags lyckorus genom kroppen... Så såg man massa ansiken man kände igen... Jag saknar verkligen donner och klassen. Roligt att träffa lite gamla lärare! Träffade Chricke, Jonas, Mattias, Jakob, Martin..... Ja många.. Stenman också.. Haha han blev glad över arbetsmiljöboken jag hade med mig tillbaka!

Nä, ikväll fick jag verkligen en nykick på att ta tag i musiken. Jag har legat på latsidan.. Men va sjutton. Jag får väl spela mer här hemma själv.. Visst kan jag också skapa ny och fin musik helt själv? Man måste ju inte alltid ha en klass och lärare vid sig för att kunna det. Det är faktiskt något jag brinner för.. och känner att jag är bra på. Jag tänker inte släppa det. Aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback