Tidig morgon inför Prag

Tidigt uppe idag, mamma väckte mig innan hon skulle gå till jobbet nu kl sju. Jag tänkte först att jag kan nog sova vidare en liten stund innan jag måste gå upp och fixa allt inför resan! men nej, mamma tyckte ABSOLUT att jag skulle gå upp nu haha, så ja därför jag sitter här halv åtta på morgonen. Snart bär det av till Prag. Vi kommer vara framme runt fem på morgonen... undra vad man kan göra i Prag fem på morgonen? Men det löser sig nog:) Det ska bli kul att resa, hoppas det är lite varmare där också! Lite vårfint hade ju varit najs:)

Och Patrik, jag kommer tänka på dig där nere så mycket. Så mycket att du faktiskt kanske kommer vara med oss överallt. När jag går på stan, eller äter mat, eller går på jazzklubb, eller när jag ska sova. Hela tiden kommer du vara med mig. Puss på dig hjärtat. Vi ses snart! ♥

Hejdå alla vi hörs om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejsan!

Tror Du att blogg.se läggs ned?

http://vastertorp.blogg.se/1208042194_snart_slutbloggat.html

Jocke

Postat av: ida

ååh berätta om prag då jag är så nyfiken :) mihi. darlo jag saknar å älskar dig nått fruktansvärt!

2008-04-21 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback