Snön faller, och vi med den

Snön har fallit. Och det blåser för fullt ute. Maj gad.

Vi skulle ha ensamble 11 i morse, och alla va typ försenade för vädret, så vi hann inte så mkt.
Men sen gick det väl okej. Känns lite jobbigt att vi bara har 2 lektioner kvar innan konserten !!!
Måste öva öva öva.

Sen hade vi inså-forum. Som vi aldrig haft innan. Men det är iaf att man samlas i grupper med dom som har samma instrument som en själv ( alltså sång för mig ) och spelar och sjunger för varandra typ.
Jag tyckte det va så himla mysigt att sitta där och lyssna. Alla är så unika och duktiga !
Jag va först ut , och det gick bra faktiskt.
Klart man alltid kan tänka att man kunde gjort bättre, men jag tycker jag gjorde mitt bästa :]
Sen slutade Anna idag, våran lärare, hon ska få bebis. Känns sådär faktiskt, hon är så sjukt bra!


Nu blir det till att plugga lite.........

ciao bella/bello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback