lov och stress

Har inte hunnit skriva på ett tag!

Har sportlov nu. Och det funkar :]
I fredags var jag, Ida och Fanny och fika. Och jag åh Fanny tyckte ju det va helt lugnt att chilla lite eftersom vi visste om vad som skulle hända dagen efter.
För på Lördagen hade vi planerat en överraskningsfest för lilla Ida som fyller 18 år idag ! GRATTIS !
(fast detta var i lördags alltså )
Du var helt blåst ! Och allt var så roligt , när vi satte på dig ögonbindeln och drog in dig i en bil till en lokal, det ända du sa var, "vart är jag, vart ska vi, va göööör niii!!!"
hela kvällen blev super bra! pizzabullar och tårta, cider, dansa, prata, skratta, se Ida lycklig, skratta lite till :]
HELT GRYM KVÄLL !


Söndagen ägnade jag och Ida åt att dega. Först skulle vi vara duktiga och gå ut och gå, men fyyyy va kallt.
Vi gick in och drack varm choklad istället :] Sen fick vi tacos av en snäll Annika :] (Idas mor) tihii.
Och sen roade vi oss med att sitta och blåsa genom elefant snören på varandra haha. Kul man kan ha :]
mihiii.

Måndag-Onsdag.
ÖREBRO.
jag och mamma åkte till syrran i måndags. Var framme mitt på dagen, lagade mat, gick och kollade in Kajsas jobb! (som körledare) min syrra är grym :] Tisdags var vi på stan och shoppade, och åt lunch ute.
Sen var vi på bio på kvällen, då hängde även Kajsas kille med. Daniel. mycket trevligt :] göta kanal !!
Sen hem och kvällsfika lite . Och i säng. och idag har vi åkt hem haha.

OCH IMORN SKA JAG TILL STOCKHOLM !
Japp, tåg igeeeeeen. men det är värt det för jag ska till dig :] och det ska bli så kul !! Nu längtar jag väldigt !
och som alla redan vet så är det ju alla hjärtans dag idag... så till mitt hjärta, ett  v !
(hoppas du ser att det är ett hjärta tihi)


/frida


Kommentarer
Postat av: ida

tack för i lördags de var sjukt jävla kul. ni är mer än ba älskade. okej ja vet jag är blåååst :o muhaha. ha så kuul hos patriiik 08 :] muha.. älskar diiiig!

2007-02-15 @ 01:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback