Lördag

Igår var jag och mina mummisar ute på stan.
Först var vi på resturang , en pasta resturang :] Det var min födelsedagspresent, något försenad, men bättre sent än aldrig tihi. Åh det va väldigt väldigt gott ! Lite kul att servitrisen behandlade oss som 5 åringar bara haha. Men det va kul.
Sen var vi och fikade, mumma mumma. Där vi satt i några timmar och mös. Sen gick vi vidare till ett annat fik tihi, där jag åh hanna dela på en äpplepaj med massa vaniljsås ! :]

Sen ner en sväng till Ida älsko, där det var massa folk. Va lite kul att träffa lindomefolket faktiskt, inte så ofta länge haha. Åh jag åh fanny fick oss en pratstund haha, alltid lika mysigt :]

Jag bara älskar att vara med er, utan er är jag inte jag.






Leave the body leave the mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback