Sunshine

Solen lyser in genom mitt fönster. Att man kan bli så lycklig av lite sol. Slut på det mörka nu, och hit med våren!!! Jag sitter och pluggar nu om hjärtat. Lite repetion, dock behövlig! Imorgon fortsätter föreläsning från i fredags, då kommer vi in på hjärtsjukdomar.

Senare idag (när Patrik slutat jobbet) ska vi hjälpa några att flytta, dock tror jag att de redan kommer vara klara när vi kommer, så det blir väl säkert till att umgås istället :) Vilket är super trevligt!!






Jag har funderat en del på smink. Jag tycker om att sminka mig, känner mig oftast finare i smink, lite mer självsäker. Jag kan tycka det är jobbigt att gå utan smink, speciellt nu när man är så himlans blek. Ibland går jag självklart utan smink. De sägs ju att det är bra att låta huden vila från det. Borde man minska på sitt sminkande? Jag vet inte.. Jag är ju van vid smink.



Kommentarer
Postat av: ida

smink är ju alltid kul men visst när man är ledig å bara hemma då kan man slappa osminkad, de måste man :) annarsfår du fortsätta med smink mihi :)

Å visst är det skönt med lite sol ibland, nu väntar vi bara på värmen med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback