Never easy

Kommit hem från praktiken nyss, är ledig i tre dagar nu! Det ska bli så skönt att vara ledig! Ska verkligen försöka sova ut och hitta på lite skoj. Måste också börja skriva på mina skrivuppgifter jag har... Men det ska jag väl hinna!

Färgade håret här om dagen... Det var på tiden. Det blev ingen stor förändring, bara mörkt. Först hade jag fått en liten flipp att jag ville färga det lite mer rött, tycker själv att de är skit snyggt på vissa med rött hår! Men min mamma övertalade mig att inte göra det.. Kanske var bra? Men någon gång kanske:)





Lite bilder från en helg med mamma,syster och systerbarnen vid röda sten.










And we know it's never simple, never easy
Never a clean break, no one here to save me
You're the only thing I know like the back of my hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback