Mine is yours and yours is mine

Har vaknat upp i vår goa säng, den är verkligen skön. Men jag är nog lite ovan vid den ännu för jag känner mig mör i kroppen? Min säng hemma var nog snäppet hårdare. Patrik sover fortfarande, och det låter jag honom göra, han har jobbat så mycket nu! Men sen om en stund ska jag allt in och pussa på honom:) Idag har vi inget speciellt planerat. Patriks far ska komma hit en sväng, lite mysigt! Sen ska Patrik jobba ikväll. Jag borde kanske passa på då att gå och handla lite grejer som jag saknar här.. Typ fotfil? Jag är lite besatt av att fila fötterna... Patrik har aldrig ens rört en fotfil i hela hans liv påstår han.. :)


Köksfönstret

Kommentarer
Postat av: ida

haha fotfil? vad är det :D håller med patrik, inte heller rört någon sådan i hela mitt liv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback