Change

Because these things will change
Can you feel it now?
These walls that they put up to hold us back will fall down
This revolution, the time will come
For us to finally win
And we’ll sing hallelujah, we’ll sing hallelujah


Har inte skrivit på evigheter. Tror inte jag kan komma igen i vad som har hänt under denna tiden i ett inlägg. Men kort och gott så har jag tagit mitt körkort! Underbart. Sedan två veckor tillbaka har jag också börjat på sjuksköterskeutbildningen i borås. Det känns jätte spännande och jag tror verkligen att det är något som jag skulle kunna trivas med. Men kanske det blir ett skolbyte ganska snart!!

Sedan i måndags har jag legat sjuk hemma. Patrik trodde genast att det var svininfluensan! Kanske det har varit det... Men nu börjar jag må bättre. Är väldigt uttråkad och känner egentligen att jag vill hitta på nått ikväll, men har inte tillräckligt mycket kraft för att gå ut på stan.

Kanske åker jag och mamma in till stan imorn, skulle behöva lite höstnytt i garderoben.


Jag får bli bättre på att blogga. Det är nog inte så många som följer bloggen längre eftersom jag inte skriver så ofta haha. Men jag ska bli bättre! Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback