Teori teori teori

Idag har varit den slappaste dagen på länge. Jag är ledig och har varit hemma och pluggat körkortsteori, tittat på Oprah och Tyra Banks show. Sedan har jag städat lite och haft det gött. Igår hade jag min andra körlektion och det gick finfint! Vi körde i stan och ut på en motorväg. Många nya moment men det gick bra. Efteråt så bokade vi in riskettan och halkan. Jag blev lite chockad.. Men det är ju dom som bedömmer när man är redo. Känns skönt att få det gjort också:)  Det kanske inte ska ta så himla lång tid innan man får sitt körkort trots allt:)

Inatt kom Patrik hem från Italien, ska bli skönt att höra din röst ikväll! Me like.

Jag hade lite kul med kameran idag också haha.


Kommentarer
Postat av: ida

går de bra me körkortet babe :) miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback