Midsommar

Hej på er! Nu sitter jag hos Patrik. VI har ätit frukost för ett tag sedan och nu dricker vi kaffe! Patrik läser Dan Browns Gåtornas Palats nu så då tänkte jag att jag kunde blogga lite. I fredags kväll kom jag upp till sthlm och åkte direkt till Patriks syster där alla var och firade midsommar! Jag åt efter alla andra men fick god midsommar mat och grillat spett med kött och grönsaker! Mums. Igår kom systern Sarah med familj hit på middag, och på kvällen var jag och Patrik bara hemma och hade det mysigt.

Idag är vädret som det varit de senaste dagarna... Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, tar nog det rätt lugnt. Imorn ska vädret bli bättre! Hoppas vi kan sola lite då:)

Hur var eran midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback