Ledig och vill sola

Idag är jag ledig och hade tänkt att sova ut! Men vaknade nio... Det är ju ganska bra men skulle nog kunnat sova i två timmar till! Jag är väldigt trött och har inget speciellt planerat idag vilket är skönt. Behöver nog att ta det lite lugnt!

Igår hade vi planeringsdag på jobbet, det var trevligt. Vi var nere vid nya varvet. Jag känner mig väldigt liten bland dem jag jobbar med, alla är runt 30,40,50. Helt underbara iosf, men som 19-åring känner man inte att man kan säga vad som helst! Men jag kom med några nya idéer i alla fall:)

Efter jobbet så övningskörde jag med mamma! Vi åkte in mot stan och vi hamnade i en bilkö i en halvtimme... Inte så roligt, men lärorikt! Sedan åkte vi till min morbror och drack kaffe, det var väldigt mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback