Grattis på födelsedagen hjärtat!

Idag fyller min Patrik 23 år! Hipp hipp, hurra hurra hurra hurra! Det är tråkigt att jag inte kan vara hos dig idag och fira dig, men imorn ses vi! Så du kan ju få fylla år lite imorgon också tycker jag:) Solen skiner här i göteborg i alla fall, hoppas den gör det i sthlm också! Grattis hjärtat!

Igår träffade jag klassen för det var ett år sedan vår student! Vi var hemma hos Alma och hade knytis, massa goda rätter, sallader och bröd och kyckling, och massa goda kakor och jordgubbar! Kunde inte bli bättre! Vi lekte lite lekar och bara kände av den gamla klasskänslan. Sedan drog vi oss in till stan för att gå på donners studentfest och gratta alla studenter! Jag var där i någon timme, sedan kom jag på att jag ville ta sista bussen hem, men jag missar den med en minut och åker spårvagn till Axel Dalhströms torg istället... Och får gå i högklackat! Huden har gått upp på ett ställe på foten.. Men det var det värt!

Idag ska jag bara jobba. Men sedan är jag ledig i fyra dagar! Har nämligen tagit ledigt imorgon för att min kusin tar studenten! Så ännu en student, blir tredje denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback