Tankarna kommer över mig

Att det känns som man är halvt död bara för man jobbat en helg + måndag. Är ledig imorn som tur är! Det har varit en bra helg i alla fall, men är faktiskt lite trött på att jobba där, men glad att jag har ett jobb, inte alla som har det inte.

Har fått antagningsbesked till första uttagningen för utbildningar till hösten. Hade ju sökt lite olika i våras. Har inte kommit in på någon, men är reserv på alla. Ligger väl bäst till på speciellt ett socionomprogram som första reserv. Men hade ju blivit rätt så sugen på att läsa till sjuksköterska nu faktiskt.... Hade liksom hunnit vänja mig vid den tanken nu:) Men där låg jag inte alls så bra till faktiskt... Vi får se hur jag gör! Får tänka lite till och se vad tiden utvisar sig.

Nä ikväll ska jag bara rå om mig själv, kanske tar ett bad och målar naglarna och sånt som man aldrig annars hinner!
Gött!
Om några dagar kommer Patrik hit! Helt underbart! Jag bara längtar nu.... Känns som en evighet sedan vi sågs.



Thailand.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback