hösten är här

Haft fullt upp med jobb och resor. Men nu är jag hemma och höst-rutinerna ska komma igång.
Var ledig i två veckor i och med att jag var i sthlm, grymt skönt faktiskt, och jag fick vila upp mig inför hösten. Vilket jag gör bäst när jag är med Patrik. Patriks syster gifte sig i slutet av augusti, och denna helgen som var nu var jag uppe i Norge på bröllop, min bästa vän Tiinas föräldrar gifte sig.

Nu till hösten så fortsätter jag att jobba på Bräcke, och jag får gå på schema, känns riktigt bra att veta att jag kommer klara mig med pengar till Thailand och förhoppningsvis körkort... Jag måste komma igång nu! Detta året ska jag ta körkort:)

 Idag är jag ledig och det är väldigt skönt faktiskt, är trött efter helgen i Norge, då jag suttit sammanlagt ett dygn i en bil. Men det har varit mkt roligt också! Kul att se hur Tiina och hennes familj bodde och att få se så vacker natur, och självklart bröllopet!

Nu håller jag på med hussysslor, tvättar diskar och städar. Nice.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback