gituar hero är inte min grej!

Träffade Jessica igår kväll. Vi, Mikko, Andreas och Elin åkte ner till Götas för dom skulle äta. Jag hade dock redan ätit, men jag tog en öl istället. Sen åkte vi hem till Jessica och spelade gituar hero och hade det trevligt! Så mysigt att träffa dig, och nu när du jobbar i stan så kan vi ju luncha innan jag börjar jobba!

Nu har jag suttit och tittat på idol repriserna och degat. Skönt:) En riktigt slapp söndag helt enkelt.

Jag längtar till den 26 september.... Då får jag träffa min Patrik!! Det hade blivit lite lustigt först med våran scheman, dom stämde inte alls ihop! Men det gick att lösa iaf:) Så nu kan vi träffas!! Nästa gång vi ses tycker jag vi ska gå på stan och köpa sånt som behövs till Thailand:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback