Stress

Har jobbat ikväll. Kommit hem för ett tag sen, diskat och städat lite. Nu ska jag packa, för imorn drar jag till sthlm efter jobbet! wiiie, helt underbart ♥ 

Det enda jobbiga ikväll är att Patrik har glömt sin mobil på jobbet och är ute och träffar vänner! Inte likt dig hjärtat att glömma saker:) Du som alltid ska räkna upp alla saker innan du går, så att du vet att du inte glömt något:) Så ikväll får jag inget godnatt:( Men imorn får jag ju ett riktigt godnatt och det är ju värt att vänta på!!

Nu får jag fortsätta. Hejsvejs.

När jag kommer hem från sthlm är mamma hemma! Jippi. Hon ringde ikväll, va så skönt att höra hennes röst! Det är faktiskt riktigt ensamt här utan henne. Men snart ses vi mamma! Du verkar ha det riktigt bra iaf!

Innan jobbet idag åkte jag och Ida in till stan. Jag gjorde synundersökning för körkortstillståndet. Det gick fintfint! Men O är faktiskt väldigt likt C på avstånd!! Men det gick ju fint ändå:) Perfekt syn har jag! hihi.

Nä nu ska jag faktiskt gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback