måndag kväll

Det var tomt i morse också utan Patrik. I sängen. Vid frukosten. Vid morgon kaffet. En helg går så otroligt fort. Men vi ses snart igen mitt hjärta!

Ikväll har jag jobbat, det har gått bra och är inte speciellt trött än. Börjar kvart i sju imorgon, så snart måste jag lägga mig, måste ju få min skönhetssömn. Det är tråkigt för en på jobbet som jag jobbar mycket ihop med ska sluta snart, och det har gått så bra att jobba ihop med henne! Vi är båda yngst på stället och därför känns det som vi har förstått varandra väldigt bra. Men det kan vara väldigt lärorikt att arbeta med alla olika åldrar.

yeye.

Nu ska jag lägga mig och titta på det sista av I ditt ansike med Magnus Betnér. Han är så grym!

natti


Kommentarer
Postat av: ida

åååh han är så snygg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback