GRATTIS!

 GRATTIS IDAG TILL MIN KÄRA SYSTER MAJA OCH MIN FINA VÄN JESSICA SOM FYLLER ÅR!!



Jippi!



Idag så har jag varit ledig. Jag och mamma åkte till torget för att göra massa ärenden. Skulle till banken och fixa lite grejer inför Thailand. Sedan skulle jag köpa presenter:) Sen så skulle jag bara kika lite granna på skor för att det va rea.... Och det slutade med att jag köpte ett par! haha, få inte ångest Frida! Det va faktiskt ett klipp! Wedins har outlet på alla skor, 30 %. Så skynda er dit! Jag köpte mig ett par svarta stövlar, men lite tjockare klack. Dom va väldigt fina faktiskt. Det enda jag tänker på är om mina ben ser avklippna ut, jag har ju som ni alla vet inte speciellt långa ben. Och skorna går upp till knäna nästan. Men äsh dom va fina!

Igår på kvällen var jag ute och åt mat med jobbet, sedan gick vi på teatern sista dansen på stadsteatern. Den handlar om äldrevård! Den va faktiskt väldigt bra, dom hade fångat alla karaktärar väldigt bra. Sedan tyckte jag dock att den va lite utdragen och att dom spelade lite på samma grejer lite för mycket. Jag var nog den yngsta där iaf, alla i publiken förutom vi från jobbet hade kort vitt hår om man säger så haha. Mysigt att träffa arbetskamraterna utanför jobbet faktiskt!

Nä nu ska jag och mamma snart till Maja på middag så måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback