En kort dag på jobbet

Idag var det mötesdag på jobbet, som inte jag får vara med på!! Men jag fick umgås med våra boende istället. Jobbade bara från 12-16.30 så det var helt okej. Nu försöker jag städa mitt rum. Varför är det alltid så jobbigt att städa sitt egna rum?? Jag har inga probem att städa i köket, vardagsrummet, toaletten... Men mitt rum..... Det är så tråkigt att städa! Det är därför det oftast ligger kläder ÖVERALLT i mitt rum, slängda hit och dit. Men men, nu måste jag städa det idag, har blivit tillsagd av mamsi. Ska ha kalas här på lördag så det är väl lika bra att få det gjort! Och på fredag kommer Patrik hit:):):):) wiiiie, jag vill att det ska vara fredag nu så jag kan se dig där vid perrongen!

Det är massa att fixa med inför vår Thailand resa. Jag måste fixa ett visa-kort, visum, vaccinationer, ryggsäck, ny legitimation...... ja det kommer säkert komma upp ännu fler saker! Men det är helt okej:) bara dom där sprutorna jag fasar inför... blä.

Har lovat att visa upp min nya hårfärg också, men den är faktiskt inte så mörk som på bilden! Andra bilden var en jag tog förra veckan då jag fortfarande var blond, med en fin liten fjäril som fick mitt hår att se lite roligare ut! Fast jag vågade aldrig gå ut med den haha, va tycker ni? Va det fint?:)


Kommentarer
Postat av: Evelina

jo, våga .. det va tufft ju!

Postat av: fanny

Du är söt :D å fjärilen va jätte fiin!

2008-10-11 @ 14:38:09
Postat av: Frida

Tack! Ja lite små tjusigt. ni är snälla ni!

2008-10-12 @ 19:20:40
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback