19 år

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Helgen har varit fullspäckad och väldigt rolig!

I fredags fyllde jag 19 år. Som ni redan vet så är mamma i Polen just nu, så jag fick ingen frukost på sängen, men det gjorde ingenting, jag gjorde mig en härlig frukost själv! Sen åkte jag till Koffe och Moa och lekte lite med Moa. Helt otroligt vad hon förstår mycket nu! Det va väldigt mysigt iaf. Men sen var jag tvungen att åka därifrån för jag hade bestämt med Jessica att vi skulle luncha. Så jag åkte till hennes salong, sen gick vi och åt sushi, mums! Efter det tittade vi snabbt i några affärer, sen var det dags för mig att åka till jobbet och Jessica att gå tillbaka till salongen. Åkte till jobbet och fick en pingvingodis av min arbetskamrat:) Tack! Kvällen gick fort och vipps var jag hemma.



Lördagen jobbade jag tidigt. Sen efter jobbet åkte jag fort hem. Gick in i affären för att köpa det sista till kvällen, och såklart är kön en mil lång, och så har jag en tant framför mig. Han i kassan var inte heller precis snabb, men sen efter jag hade handlat så gick jag hem, städade det sista, gjorde tårta, gjorde iordning sallad och förberedde allt. Sen duschade jag! Sen kom Jessica! Hon fixade mitt hår så jag blev fin:) Sen började folk komma. Jag bjöd på vegitarisk paj, sallad och bröd. Sen tårta, godis och chips haha. Det räckte gott och väl:) PUH! Jag som va så orolig innan för att det inte skulle räcka. Iaf sen så hade vi bara trevligt, vi lekte kortlekar, och älglekar! Pratade med musik i bakrunden precis som vilken fest som helst haha. Men det va riktigt lyckat! Tyckte bara det blev lite väl bösigt på slutet;) Men det får man ju räkna med! Jag är jätte nöjd iaf! Och tack för alla fina presenter jag fick! Jag fick smycken och assesoarer som skärp, halsband, ringar, örhängen, en väska. Sen fick jag ett super snyggt linne också! Tack alla för att ni gjorde kvällen så lyckad!





Kommentarer
Postat av: Robin

Tack för en rolig kväll frida! :)

Postat av: Frida

Tack själv! Och tack för vinet!! Det sparar jag till ett annat tillfälle:)

2008-10-20 @ 23:28:21
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: ida

tack för en sjukt bra kväll min kära! :) det var undrbart! vi får ses nån dag, är duledig nått i veckan ? :)

2008-10-21 @ 01:05:25
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det va riktigt lyckat!! Jag var ledig igår, nu jobbar jag tre dagar på rad. Men sent imorn, kanske vi kan åka in till stan imorn på morgonen, jag skulle behöva gör syntest för körkort?:) hihi

2008-10-21 @ 11:27:22
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback