Var blev ni av

Har tittat på idol nu. Är själv hemma, mamma kommer nog vilket sekund som helst. Jag tror att Johan eller Alice åker ut ikväll... Fast det är nog rätt jämt nu. Jag tycker nog faktiskt att Johan ska åka haha, tycker han är lite överskattad, fastän han är cool.

Jag är verkligen kär. I dig Patrik. Ikväll har jag tänkt jätte mycket på oss. På dig. Du är en underbar person... Du har allt, du har det där! Ibland när  tiden liksom, stannar upp, som nu.. Då känner jag så starkt hur mycket jag tycker om dig, hur mycket jag verkligen vill vara din. Det känner jag varje dag, men dagarna rullar ju också på lätt. Jag har svårt att beskriva vad det är som känns ikväll, men det är nog bara kärlek. Du är ju min. Ingenting känns svårt när jag är med dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback