Kalas för moster

Det gick bra att passa Moa igår! Vi gjorde allt som hon ville haha. Vi lekte med bilar, med klossar, läste böcker, lekte med vattenkranen och decilitermått. Kändes som hon tyckte vi hade roligt ihop! Och hon somnade utan problem! Jag nattade henne och sjöng hennes nattsång. Naaw hon somnade så sött!

Idag ska moster Ingela ha kalas för hon fyller år. Hon gör alltid väldigt god mat min moster, så det ska bli ett nöje! Det är alltid kul att träffas också! Tror jag ska ta på mig en rutig klänning mamma köpte till mig från polen, i födelsedagspresent! Den blir nog fin ikväll.

Dagen har varit väldigt slapp, har degat framför tvn och sov länge. Men det behöver man ibland haha. Nu ska jag göa iordning mig.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback