Julstämning

Snön har kommit till Svea-rike och det är kallt ute. Kom hem från sthlm igår. Känns som vanligt helt kasst när man kommer hem. Men helgen har varit helt underbar! Jag och Patrik har firat två år:) Vi bestämde att vi skulle fira på lördagen, men när jag kom i torsdags så kunde vi inte vänta med att öppna presenterna vi köpt till varandra haha. Patrik hade skrivit ett jätte fint brev till mig... Men det håller jag för mig själv vad det stod där i hihi. Sen fick jag ett helt underbart halsband som jag har på mig nu! Ett hjärta som är hälften guld, hälften silver. Det känns verkligen som min stil! Jag kommer vilja ha på mig det dygnet runt nu hihi! Men Patrik blir rädd när jag sover med halsband, han tror att jag ska strypas haha. Men det gör jag ju inte... Sen fick Patrik en finstickad tröja av mig, som jag måste säga att jag tycker du passade jätte bra i! Och sen fick nu massa olika spel som vi ska ha med till Thailand, fia med knuff, zatsy, kortlek, och en boll som strutsar på vatten!

På lördagen när jag vaknade så hade Patrik redan varit uppe en sväng, så när jag fick upp så drog han upp persienerna med ett ryck! SNÖ! Hur mycket snö som helst! Mysigt, men fick dock tänka om för min outfit på kvällen, då vi gick ut på resturang. Kände mig inte jätte snygg, men när vi väl satt där kändes det som ett litet problem. Vi satt och väntade på bord i typ två timmar, men då satt vi och pratade om massa roligt, sen fick vi världens bästa bord! Hur mysigt som helst! Och maten var fantastisk, men vi fick så mycket mat, kändes som det var för fyra pers! Så vi kände oss lite tvungna till att äta tills vi höll på att spricka! Efter det åkte vi hem, tror ni inte då att min fina romantiska pojkvän hade köpt champange! Så då drack vi champange och myste och pratade halva natten! En helt underbar dag!

På söndagen åkte vi hem till Marcus och Elli, för att låna väskor till thailand! Helt grymma väskor som hade hur många funktioner som helst haha. Det blir super bra! Får bara se till att vi hittar något riktigt bra att köpa där nere som tack till dom! Vi hade med oss lite kanelgifflar hem till dom, så dom var tvungna att bjuda oss på kaffe! Dom hade planer på att flytta och att hyra ut sin lägenhet, och Patrik skulle nog få första tjing på den om det nu blir så! En jätte fin och fräsch tvåa! Som är ombyggd från att varit garage typ, till lägenhet. Sedan fick vi bråttom för jag skulle hinna med mitt tåg, vilket kändes surt.. Det blev jättestressigt och det kändes som ett stressat hejdå. Men det var en helt underbar helg! Tack för det Patrik! Tack för att vi är min! Tack för två helt underbara år! Du är min för alltid....

Kände mig också sjuk sen igår morse, och har också känt mig sjuk idag. Inte alls kul. Nu ska jag bara vila ikväll, så börjar jag jobba sent imorn, hoppas jag hinner krya på mig!



Kommentarer
Postat av: fanny

Låter som ni hade en underbar helg... är så glad för din skull, tänk att det redan har gått två år kommer ju ihåg när ni började träffas som om de vore igår! Helt sjukt, men i alla fall jätte roligt för er å hoppas att ni får mångamånga år ihop :) pussss sötnos <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback