Helg och lördag

Hej på er.

Har jobbat nu på morgonen, det känns som världen står still när man åker till jobbet halv sju på en lördag. Helt tomt och mörk. Bara en busschafför och jag. Det var en bra dag på jobbet. Inget speciellt. Nu har jag precis kommit hem och ska nog ta mig nått att äta. Mamma är i Örebro hos Kajsa över helgen. Så jag är ensam hemma! Förrutom katten Oskar då. Han står för övrigt och tigger man och drar sig mot mitt ben nu, men nej det ska han inte få haha. Han äter så mycket min katt. Ikväll vet jag inte vad som händer. Är bjuden på en fest, men känner bara hon som har festen. Så det beror på om jag har lust att vara social idag;) Annars kanske jag bara är hemma, eller så ringer jag någon rolig typ! Vi får se helt enkelt.

Va ska ni hitta på en lördag som denna?:)

Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback