Ensamt

Patrik har åkt hem nu till sitt Stockholm, och kvar här sitter jag! Det är tomt och ensamt. I tisdags så åkte vi hem och lagade god mat och myste i soffan och pratade halva natten! Super mysigt. Jag älskar när vi får våra såna stunder då vi kan ligga och prata i flera timmar. Igår sov vi ut och sen tittade vi massa om Thailand, vi bokade fler hotell vi ska bo på! Vi hittade ett i Chang Mai som var super billigt men ändå så fräscht och lyxigt! Åh jag längtar ännu mer nu! Jag och Patrik kommer bara ses två gånger till innan vi åker! Känns helt sjukt. Det är så snart!!! Men käns bra att ha planerat lite mer nu iaf. Vi får titta mer nästa vecka också! Sen igår kväll åkte vi in till stan och gick på bio, vi såg burn after reading. En drama komedi med George Clooney och Brad Pitt. Den höll sig inte riktigt enligt dom vanliga ramarna, men det var det som gjorde den så bra. Lite småknasig film, där allt går snett. Brad Pitt som gymkonstruktör var helt klockrent!
I alla fall, idag har Patrik åkt hem, och här sitter jag. Men det har varit så skönt att bara vara vi två dom här dagarna, inga kalas eller träffar, bara vi två. Det behövs verkligen när man inte träffas så ofta. Sen kan det ju vara kul att umgås med andra också! Men ni förstår mig nog.




Nu tänkte jag laga lite mat.. Funderar på kyckling och kokosmjölk? Någon god röra. Med ris kanske. Mums. Ikväll ska jag nog fika med Sofia, Kasper och Hanna! Så mysigt. Var längesedan vi träffades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback