Barnvakt

Som sagt, Patrik skulle kommit hit igår egentligen. Men det blir på tisdag istället. Så nu har jag lovar syrran att vara barnvakt ikväll. Det känns bara roligt faktiskt! Dock lite tråkigt att det är på en lördag, men jag är inte alls sugen för fest och sådant, så att vara barnvakt passar mig bra en dag som denna. Ska vara där kl 18 ikväll, så nu har jag ju några timmar för mig själv. Tänkte ta mig ut i skogen på en joggingrunda, blev inte så lång runda sist för att jag och mamma skulle iväg. Men idag ska jag ge mig sjutton på att göra det bra!

Jag saknar Patrik. Igår var det tomt här, var ensam hemma. Då tänkte jag mest på hur det skulle vara om han var hos mig. Men nu längtar jag till tisdag då vi ses!! Min fina Patrik...


Hoppas hon är snäll mot mig ikväll!! Men skulle hon kunna vara något annat än snäll? Titta bara på henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback