Underbar kväll!

Igår hade vi treor på donner vår studentbal! Den blev lyckad må jag tro! En sån himla rolig kväll!

Dagen började med att jag åt frukost i stan med Hanna, och sedan gick vi och kollade lite smågrejer inför balen. Det var väldigt mysigt och en bra start på dagen! Efter det åkte jag till burgården för att få mitt hår uppsatt, och ja, jag blev lite stressad där ett tag då hela grejen tog TRE timmar haha. Men mamma hämtade mig snabbt och smidigt. När jag kom hem så böjade jag sminka mig direkt, och fort gick det! Mamma hämtade syrran som hade kameran i högsta hugg, och jag gjorde klart det sista på mig själv. Efter det gick vi ut och fotade! Och så kom Gustav min kavaljer för kväll och hans mamma som skulle hämta oss, men först fick hn också vara med på lite bilder. Sen åkte vi till operan och träffade alla andra vackra människor! Alla var så himla fina! Verkligen alla! Jag tycker om mig klass! Jaa men iaf, sedan var det en timmes bussfärd mot marsstrands socitetshus. När vi var framme fick vi varsin drink utomhus, och vi minglade lite. Efter det var det dags för förrätt, huvudrätt & efterätt. Väldigt god mat, men dock var huvudrätten lite väääääl pepprad. Under huvud&efterrätten så var det lite spex! Våra underbara lärare framförde en låt accapella, och jaa på ett sätt lite elakt gjorde för alla i vår klass började gråta! Men den var så fin, åååh mina lärare är bäst bäst bäst!! Efter det fick vi se ett bildspel på lärarna hur de såg ut när de var yngre och skulle ta studeten, riktigt kul att se rektorn i typ kallsonger med en cigg i munnen och en bärs i andra haha. När alla var mätta och belåtna så var det dags för en liten vals, men en gick fort över till livebandet från esmu2, som var himla duktiga hela kvällen lång! Ja dans dans dans drick dans luft. Kvällen gick fort! När det kändes som den nyss börjat så skulle vi åka hem redan!

Tack så mycket för en grym kväll ni vackra människor!

(ni får nog se bilder om ett tag här)

Pussokram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback