Långa dagar

I onsdags hade vi på donnergymnasiet vårkonsert på konserthuset (stenhammarsalen). Det blev ett grymt bra upplägg med massa olika nr och genre. Ett långt program, men så roligt! Jag framförde en låt av Carrie Underwood, och det gick faktiskt väldigt bra! Det kändes väldigt kul att vara med en sista gång, och speciellt i stenhammarsalen! Det va en grym kväll!!

Igår efter skolan, så stannade klassen kvar för klassmys, vi hade knytis, men det blev mest godis än mat haha. Men mycket gott! Jag hade med mig ananas, vindruvor och godis:) Mums. Efter vi hade ätit så tog vi med oss allt godis till vår teater där vi såg på den omtalade EMSU - THE MOVIE! Som spelats in av Kasper i Prag! 40 minuter lång film på och om vår fina klass! Det blev många skratt och jäkligt mycket gråt. Fruktansvärt jobbigt börjar detta bli... Vill inte skiljas från er. Vi såg också sista bildspelet någonsin på oss, gjort av Alma&Sofia. Vi har en tradition i klassen, att vi alltid har haft ett bildspel på oss innan vi slutar varje år. Vi tittade även på de två andra bildspelen från de andra åren... När vi hade sett klart på allt så städade vi och åkte in till stan och fikade. Myspys. Vi kan inte släppa varandra.


Ikväll kommer min Patrik!!! Wiie jag är så super glad för det! Saknar sönder... Vi ska på studentskiva imorgon! Med klassen:) Så kul att Patrik ska följa med!! Det kommer bli najs!! Ikväll nu när han kommer tänkte jag överraska med en middag hihi... Det är nämligen alltid han som lagar mat åt oss, men nu ska jag sjutton ge mig in i leken! Jag tror jag ska göra kyckling... hmm... Får börja förbereda snart:) DU är ju värd det bästa!


image123

Min fina klass!! Jag är tvåa från höger på ledersta raden. Ser lite kul ut med jaa titta va fina alla var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback