Hej igen

Nu har jag varit på min trip upp till sthlm och sedan vidare till gävle. Det är så skönt under våren då man får lite titt som tätt några dagars ledighet! Jag och Patrik gjorde inte så värst mycket i Hufvudstaden, vi gick lite på stan, drack öl, var på middag hos Patriks kompis (parmiddag höhö), och slappade en massa! Skönt:) Sedan fick vi gå upp tidigt tidigt i lördags då vi skulle hinna med ett tåg upp till gävle, där min syster dotter döptes! Det blev ett fint dop, jag och Kajsa sjöng två låtar, sedan efter det så åt vi god mat allesammans. Vi fick också bo lyxhotell vilket var hur gött som helst!:) Tömde typ hela minibaren haha. Det var väldigt trevligt att träffas alla syskonen, vi gör ju inte det allt för ofta. Och jag är jätte glad att Patrik följde med! Och jag säger bara WRAPS, mmmm mumma. Synd om dem som satt bredvid mig och Patrik på tåget hem då vi stank vitlök haha. Men det gjrode ju inte oss någonting:)





Nu sitter jag och övar in låt-texter inför KONSERTEN imorgon, så att alla ska sitta som smäck. Det kommer bli svin grymt imorgon, så kom kom kom kom! Kl. 19.00 på musikens hus i Majorna! 20 kr studerande 50 vuxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback