FREDAAAAG!

Så skönt! Är klar med allt i skolan nu, alla arbeten och läxor! Så jäkla skönt! Nu kan jag bara chilla fram till onsdag! Ikväll ska Rebecka ha kalas för hon har fyllt år, jag tror jag ska till henne, men ja är lite trött hihi. På måndag kommer Patrik!!!!! iiiih. jag längtar efter dig så mycket. så skönt! Och på måndag har vi också donner-os och klassen ska vara utklädda till nalle puh, alla kommer alltså springa runt som nalle puh. jag måste hitta gula kläder haha. Sen på tisdag är det klass-dag, då vi ska bara mysa och göra massa trevliga saker. Sen på onsdag är det studenten!! och Patriks födelsedag:)


Var på Ida och Fannys student igår! Så fina var ni! Sen åkte jag med till Idas mottagning dit Fanny också kom sen. Jätte trevligt!! God mat och dryck! Ni måste verkligen haft en grym dag, verkade som allt blev lyckat!


Nu ska jag göra nått annat. Fint väder juh!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback